+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 6pm

HOTEL VM Přelouč Bewertungen

Hotelbewertung

61%
Durchschnittlich

von 43 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    75%
  • Sauberkeit

    60%
  • Ausstattung

    59%
  • Komfort

    53%
  • Preis-Leistungverhältnis

    60%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
  • Junges Paar
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Ludmila

Einzelreisender, 13.11.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Děkujeme personálu za ochotu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
10

Dana

Einzelreisender, 28.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • velmi ochotný personál, ceny restaurace přímo "lidové"

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Ladislav

Einzelreisender, 6.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Obsaženo výše

  • Hluk od ČD. To ovšem nejde změnit.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Roman

Einzelreisender, 2.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Obsluha

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jana

Einzelreisender, 25.4.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Vladka

Gruppe von Freunden, 18.9.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
24 %
  • Hotel by se neměl vůbec prodávat! jedná se spíš o ubytovnu a to velmi špatnou, spíše příšernou!

  • Všechno! a špinavá toaleta to dorazila!

Persönlich
4
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 12.8.2022

English

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Simple, very simple room but they deserve excellent food!! Very friendly staff.

Persönlich
10
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Svatopluk Perník

Einzelreisender, 10.8.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
36 %
  • nic

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
2

Thomas

Einzelreisender, 31.7.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
28 %
  • starý hotel, kde nebylo nic zrekonstruováno. jáma se nedoporučuje. i cena je příliš vysoká!

Persönlich
4
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
2

Zoltán

Gruppe von Freunden, 1.5.2022

Vsetín Česká republika

  • Gesamtbewertung
36 %
  • Líbil se mi systém rezervace a různé upozornění na začátek ubytování. To mají oproti ostatním hotelům nadprůměrně vymakané.

  • Špatné zkušenosti přišli po příjezdu. Proto jsme objednali Hotel, že budeme mít náročný den a chtěli jsme se dobře vyspat. Bohužel jsme byli velice nemile překvapeni kvalitou vybavení a čistotou, která nedosahovala ani standard podprůměrného ubytovacího zařízení pro ukrajinské dělníky. Nábytek (noční stolek) rozpadával, postel nepohodlný, čalounění proležený až na desky a vznesl se oblaka prachu, když jsem bouchl na postel bez prostěradla. Sprchy jsem ani neodvážil použít, když jsem viděl černou plíseň. Ještěže jsme byli po celém dni unaveni nějak těch pár hodin jsme tam vydrželi a doufali, že neodneseme z hotelu nějaké breberky. Personál večer byl sice ochotný, ale když jsme žádali potvrzení o ubytování, vyskytl problém, který se nakonec vyřešilo. Snídaně je možné od 10:30 je také trochu mimo dobrých zvyků. Chápu, že hospoda se otvírá až v 10:30, ale hotel je hotel... Nebo asi toto není hotel, ale low cost ubytovna nízkých standardů, který se vydává za hotel za hotelové ceny.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 1.5.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
28 %
  • Spodní restaurace vypadala jako příjemné prostředí

  • Očividně neuklizený pokoj. Přístup paní recepční, která nebyla milá. Plíseň na kohoutku v koupelně. Hmyz minimálně rok starý ve světle.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 28.8.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
33 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 6.6.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
40 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
4

Anonym

Gruppe von Freunden, 6.9.2020

Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Josef Klement

Älteres Paar, 30.8.2020

Česká republika

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Neuvěřitelný smrad z přepáleného oleje, linoucí se zejména po schodišti až do druhého patra. Nemožnost snídaně, ikdyž ...........................

  • Neuvěřitelný smrad z přepáleného oleje, linoucí se až do druhého patra. Nemožnost snídaně.

Persönlich
8
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
2

Honza

Einzelreisender, 11.8.2020

StČ Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Restaurace, nabídka jídel i nápojů, velmi dobré jídlo, rozumné ceny, lednička na pokoji.

  • Problém s teplou vodou, k dispozici pouze 1 malý ručník, horší úklid, místy pavučiny, vzhled pokoje podobný ubytovně montážníků z poloviny 80. let, žádné lampičky u postele, velmi strohé vybavení.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
6

Radek

Gruppe von Freunden, 7.12.2019

Brno Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 2.11.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 10.10.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Večer si člověk mohl zajít v hotelu na vynikající točené pivko.

  • Kuchyně hotelu asi nemá dostatečnou buď digestoř nebo má slabé odsávání. V pokoji večer, byl cítit tuk z kuchyně.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Josef Jirků

Gruppe von Freunden, 18.9.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Vstřícný personál

  • Byli jsme ubytování v půdní vestavbě, což bylo velmi příjemné. Nechtěl bych být však ubytován v 1 patře. Když jsme procházeli chodbou nahoru a dolů, byl zde hrozný vzduch /smrad/ z kuchyně, Pokud chcete spokojenost klientů, řešte to co nejdříve odvětráváním, toto je katastrofa. klient J. J.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
6